.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدام ارزشی یک از کاندیدای فرهنگی شهر ساری

مدیریت محترم سایت ارزشی شمال نیوز سلام علیکم
با احترام در آستانه دهه مبارک فجر و دستاوردهای دولت محترم ؛ اینجانب جعفر قربانپور کارمند دولت در سازمان آموزش و پرورش استان مازندران در مسابقات قهرمانی شنا کارکنان دولت استان موفق به کسب مقام اول ومدال طلا شده ام .
بدینوسیله این مدال ناقابل را به محضر خانواده های شریف و صبور شهدا و جانبازان به پاس قدرشناسی از ایثارگریهای آنان هدیه می نمایم .
ورزش توام با ارزش زیبنده خواهد بود . با تشکر - جعفر قربانپور - فرهنگی شهرستان ساری


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیر نائب مقدم 17 بهمن 1386
اقای قربانپور عزیز! شما هم که به بهانه های مختلف دارید تو این سایت برای خودتان تبلیغات می کنید. شما هم مثل این دو نماینده فعلی تا گرفتن رای اقدامات نمادین ارزشی انجام دهید بعد مثل ایشان حتی میترسید تو مجلس یک کلمه صحبت کنید چه برسد به اینکه بخواهید دفاع کنید یا بودجه ای بیاورید یا طرحی برای این مردم مظلوم اجرا کنید.
جعفر قربانپور 17 بهمن 1386
با سلام و احترام
از انتقاد شما تشکر می نمایم . خواهشمندم اگر پیشنهادی سازنده هم به نظرتان می رسد مطرح بفرمایید . به هر حال برای پیمودن یک راه باید قدمها را یکی یکی برداشت . قبلا هم در هفته دفاع مقدس یکی از مدالهایم را به رزمندگان غواص اهدا نمودم چون صمیمانه رنجها و شجاعت ایشان را درک می نمایم . بسیاری از این عزیزان دوستان من و شما بودند .همه باید در کارهای خیر بعنوان الگو پیشقدم شویم . برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربانپور مربی و داور فدراسیون شنا ی جمهوری اسلامی ایران وقهرمان شنای کشور ؛ کاندیدای فرهنگی مستقل مجلس هشتم شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم
ورزشکار 20 بهمن 1386
برگ سبزیست تحفه درویش ....
محسن محمدی 20 بهمن 1386
جناب قربانپور بنده مدت زیادی است شما را می شناسم واز اینکه از شهر ساری کاندیدا شدید خوشحال شدم برای شما آرزوی موفقیت می کنم .
نا شناس 23 بهمن 1386
نوشتن مطالب و جواب دادن آنها با عنوان كانديداي انتخابات مجلس هشتم خلاف قانون است كه قطعا از ديد ناظرين انتخاباتي مخفي نخواهد ماند و چه بسا منجر به بررسي موضوع در دادگاه اختصاص يافته براي ريدگي به تخلفات انتخاباتي خواهد شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.